Practice

Massa Cheerisar
Lexi
Shannon, hon ser lite galen ut men hon är sjukt vig!


Idag var första dagen tillbaka i skolan efter lovet. Kändes helt okej att gå tillbaka även om jag var riktigt trött på morgonen. Efter skolan hade jag träning igen. Eftersom att jag kommer vara borta i Hawaii under en match som vi håller på att göra en dans för så satt jag och tittade på. För övrigt är Hawaii allt jag kan tänka på just nu, ser fram emot det så otroligt mycket. Skönt att komma till värmen och bara få göra massa roliga saker!


Om någon har frågor som de vill ställa svarar jag gärna på mejlen: [email protected]


//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0