Field trip!


Små tomtar

Blommlåda

Får

Mat...

Majs

Hamburgare och glass

Djungel

Söta skor

Vinnare av cupcake dekorationtävlingen. Lite ironiskt så är det en tuff brottarkille som har gjort den här blommbuketten.

Jag och Ane med vår display av våra kakor.

Så idag kl 6 på morgonen så var vi tvungna att sitta i en gul skolbuss och åka till en stad 2,5 h bort för att tävla i en mattävling. Det fanns en massa olika tävlingar bland annat cupcakedekoration vilket många hade lyckats riktigt riktigt bra med! Jag och Ane tävlade istället med att göra vårt egna kakrecept efter ett grundrecept som vi fick. Vi var även tvugna att presentera dem fint vilket jag tyckte att vi lyckades med. När vi inte tävlade fanns det massa olika workshops som vi kunde lyssna på, bland annat en om choklad och cakepops. Jag och Ane vann tyvärr inte då det var riktigt många som tävlade men vi fick riktigt bra kritik. Lyckad dag trots en öm rumpa då skolbussarna är riktigt riktigt obekväma!

//Helen


Kommentarer
Anonym

Jättefina bilder på mumsiga kakor!

2012-04-13 @ 20:44:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0