The Grotto
















Idag har jag varit på heldagsutflykt med min värdmamma hennes syster och mamma, samt 2 andra utbytesstudenter. Ning från Thailand och Lily från Taiwan. Vi åkte till The Grotto vilket är en kyrka bygd av små stenar från hela USA. Väldigt kristet ställe men ganska häftigt. Tog lite bilder på mitt hus också så att ni kan se vart jag bor. Efter utflykten till the grotto som föresten låg i IOWA kom min områdesrepresentant över på middag då det är hon som har hand om Ning och Lily. Vi åt Tacos åkte fyrhjuling så en trevlig familjekväll. Är fortfarande trött efter resan så blir tidiga kvällar nu tills skolan börjar, därav inte så rolig text att läsa...



// Helen


Kommentarer
Äiti

Aika hieno paikka! Onpa ne maissit korkeita.

2011-09-05 @ 06:46:59
Äiti

Aika hieno paikka! Onpa ne maissit korkeita.

2011-09-05 @ 06:47:20
Camilla

Fan vad cool!! :)

2011-09-05 @ 22:15:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0