Mall of Mankato

Idag har jag varit och shoppat! Behövde köpa saker till fotbollen samt till skolan, desutom måste jag fylla upp min garderob! Så efter att ha fått amerikanska pankakor med sirap på till frukost åkte vi iväg till Mankato som är en stad lite längre bort för att shoppa. Det var mycket större än vårat lilla mall... Använde aldeles för mycket pengar på en dag, men allt är så mycket billigare här.










REA på Hollister så köpte 1 topp, 1 t-shirt, 2 tjocktröjor och en klänning. VS hittade jag massa underkläder, myskläder och en väska. Sen köpte jag fotbollsskor, strumpor, shorts och en vattenflaska.




Skolböcker en pärm och en telefon från WALMART. Det gick inte att få min Iphone att funka här tyvärr så var tvungen att köpa en skittelefon, men nu kan jag ringa folk!


Imorn åker jag "out of state" vi ska åka iväg o kolla på "the grada" tyydligen något känt ställe.


//Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2011-09-04 @ 08:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0