EF-Picknick

Idag var första EF träffen för utbytesstudenter i området. Vi var i en park och hade picknick/knytis. Alla tog med sig olika sorters mat och efterrätter vilket var kul att se. Det var ca 35 utbytesstudenter med sina värdfamiljer, 2 IEC (områdesrepresentater) och 1 RC (Regional representant). Det var jättekul att se alla utbytesstudenter och se var dom bor och vilket land dom är ifrån. Har även anmält mig till en Hawaii resa i januari-februari och fick lite information om en resa till Chicago också. Efter picknicken åkte vi hem, en tysk ytbytesstudent kom också över så umgick lite med henne.









Alla utbytesstudenter




Ikväll har jag stekt pankakor till min värdfamilj vilket dom verkade tycka om! Imorn är det dags för skola igen så ska gå och lägga mig snart så att jag inte är för trött i veckan :)



//Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2011-09-19 @ 06:52:14
Pappa

Vad var det som du visade på bilden? En efterätt?

2011-09-19 @ 18:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0