American History

Mitt schema ser ut så här just nu... Får se om jag byter ut nått mer!
Interiori design (looove)
Food Prep (looove)
Word literature 12 (faktiskt väldigt intressant lektion)
Pre Calcules (mycket nya ord så får se om jag klarar det)
American History 11 (vi ska läsa en stooor bok på 1100 sidor....)
Lunch
Reading time
Study hall (somnade nästan där idag)
Photografy (looove)
Hade skola idag igen, tog skolbussen som vanligt nu, dock var det massa "preeschool kids" på bussen. Skolan var helt okej, var dock jättetrött idag med. Vissa lektioner är roligare än andra. Funderar på att byta ut American History för att läraren är helt knäpp, han lär oss inget utan ger oss en bok vi ska läsa på fritiden och lära oss allt ifrån. På lektionerna ska han lära oss att svara på "multipal choice questions". Måste ha en samhälle lektion för EF så får se om det finns nått jag kan byta till. Var flera som kände igen mig i skolan idag och som jag pratade med också så det kommer, det kommer.
Efer skolan hade jag fotbollsmatch. Jag trodde att jag skulle hinna hem och byta om och sedan åka tillbaka. Dock var det första gångnen jag tog bussen hem och alla tog fel buss så tog över en timme att ta sig hem! Kom en timme sent till träningen så fick bara spela 5 sista minuterna... Men vi vann igen!!! :D Fairmont Junior Varsity har vunnit varje match hittils (peppar peppar). De 5 minuterna jag fick spela gick riktigt bra, när jag först kom in på plan hejjar publiken på mig och peppar mig. Efteråt så kom flera fram och sa att jag spelade bra! Ikväll har det varit subway och skola imorn igen, längtar sååå till helgen så jag får sooooova!!!
// Helen


Kommentarer
Äiti

Onpas kiireistä!Tsemppiä:)

2011-09-09 @ 07:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0