2 månader i staterna

Idag har jag varit här i två hela månader! Har hunnit göra en massa saker och ser fram emot vad som komma skall. Har även lärt mig att Minnesota är svinkallt! Det är den 3e kallaste staten i hela USA, folk här har väldigt svenska efternamn och det finns mycket av "Minnesota Nice".
Ikväll var det föräldrarmöte för alla som har barn som gör cheerleading. Fick hem en Cheerleading Manual och lite andra skojiga papper som måste fyllas i innan jag kan börja träna. Var orolig för att de skulle bli arga eller sparka ut mig för att jag kommer missa 2 veckor i Januari men tränaren sa att det inte var några som helst problem så Go Fairmont!
//Helen


Kommentarer
Äiti

Toppen!

2011-11-02 @ 08:21:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0