Värdfamilj och ny skola!

Idag fick jag bekräftat min värdfamilj och min skola! Jag kommer att bo hos min välkommsfamilj permantent. Alltså Michelle and Richard Moore, dom verkar jättetrevliga så känns verkligen bra att jag kommer att bo hos där. Huset ligger 10 min från skolan och jag kommer att få åka skolbuss, huset ligger också mitt ute i ingenstans... På ett majsfält. Men det är USA så de fledsta husen gör det! =)


Skolan jag kommer gå i är Fairmont High School och det går 450 studenter där och 890 med Jr High, alltså en lite större skola men endå inte stor vilket också känns jättebra. Jag funderar på att vara med i Chearleading och i Soccer om inte båda. Ska bli så kul att komma iväg! Just nu verkar det som att jag kommer åka mellan 29/8-1/9 men vi får se, skulle vara mycket skönare att komma iväg lite tidigare så man slipper sitta här och häcka hemma när alla andra går i skolan...
// Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0