Hej då Isabell

På torsdag åker Isabell iväg på sitt äventyr i Hershey NE. Är så avundsjuk samtidigt som jag börjar känna mig otroligt nervös inför att själv åka iväg. Det var roligt att se hur taggad hon är och hur hon hade packat. Snart är det min tur!










Nu har båda mina vänner som ska åka iväg haft sina avskedsfester så det är bara jag kvar! Men jag försöker att ha is i magen och vänta tills jag får min flygbiljett. Jag vill ha min avskedsfest precis dagen innan så att det verkligen blir ett avsked. Så det kommer snart så ska jag ha något litet Usa-inspirerat hejdå.

// Helen


Kommentarer
isabell

så himla fin bok!! tack <3

2011-08-17 @ 17:36:12
URL: http://ichbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0