Börjat packa

Jag tog äntligen tag i packningen, det är ju bara några dagar kvar nu! Efetersom att det är kallt i Minnesota så måste jag ha med mig massa vinterkläder också vilket kommer att väga en massa och ta en massa plats. Hittils så har jag 12 kg och har inte packat några skor inga vinterkläder, inte alla presenter eller några hygiensaker. Men det ska nog gå!


Stora bagaget
6 Tröjor
1 byxor
2 koftor
2 klänningar
2 par shorts
Trosor
Bh
Strumpor
Träningskläder
Pyjamas
Mjukiskläder
Vinterjacka
Mössa
Vantar
Halsduk
3 par converse.....
1 par klackskor
1 par joggingskor
1 par flippflopp
1 par ballerina
1 par tofflor
1 handväska
Adapter
- Förlängningssladd
7 påsar godis
Presenter
- bok
- muggar
- godis
- saker till deras hund
- osthyvel
- smörkniv
- dl mått


Handbagage
Kamera
- laddare
- usb sladd
- extra batteri
Dator
- Laddare
Mobil
- Laddare
Pass
Visumpapper
Flygbiljett
Bok
Godis
Tidning
Smink
Tjocktröja
Underkläder
1 Tröja
1 par byxor
1 Tjocktröja
Hörlurar
Delningsplupp (till flyget)
Medicin


Får se om jag kommer på något mer jag ska ha med mig. Men just nu känns det som att jag har läget under kontroll! :)


// Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0